sköna sommar

oj oj oj vad jag har varit dålig på att uppdatera! men det är sommar och då är man utomhus istället för att sitta inne vid datorn, speciellt när det är sånt väder som det är den här underbara veckan! Har varit ledig idag så vi åkte hela familjen till rullsand och badade och solade! :D Första doppet för i år, underbart var det :D
det har väl hänt en massa skoj sen jag skrev sist. Har varit på summerburst, firat midsommar, jobbat, tränat, har även blivit några utgångar. Mestadels har det väl varit jobb men klagar inte då det är rätt nice att för en gångs skull tjäna lite pengar! Är även ledig imorgon så ska vi åka hela familjen till Kolmården då Marcus så gärna ville åka dit. Blir nog superkul då jag inte har varit där på 100 år typ.. Men sen är det dags för jobb igen så kan ju säga att jag verkligen vill passa på att göra saker när jag väl är ledig!
ciao
lite bilder ifrån midsommar! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0