helkroppsmassage ja tack!

kan inte säga annat än FYYY FAAAAN! vad jag har ont i kroppen. Har verkligen träningsvärk från topp till tå, är helt slut. Om jag sitter still förlänge så kan jag knappt resa mig upp sånilla är det.
Mathilda och jag har nu kört 6 pass på 3 dagar, riktigt grymt måste jag själv säga ✊ imorgon blir det två pass till och sen tar vi helg!
Vi ska försöka hinna med 2 pass om dagen måndag-torsdag varje vecka och sen dra ihop lite landhockey spel dem fredagar vi kan :D
Vilket innebär att vi får lediga helger sen, ett riktigt bra upplägg måste jag säga.
Det här är första veckan som vi kör så därför mår kroppen som den gör, men man kommer nog in i det mer och mer!
Skulle dock behöva en helkropps massage och massor med heat lotion..
Skämtar verkligen inte när jag säger att jag knappt kan gå eller stå, för att inte tala om träningsvärken i rumpan! den är nog värst av alla.
Men nu ska jag sluta gnälla och ta en dusch.
ciao


detta är min motivation 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0