Jun. 10, 2014

igår var det jobb hela dagen. Alarmet var ställt på 04.45 och 05.52 satt jag på bussen påväg mot öregrund! Var väl hemma från jobbet runt halv 7 så blev en lång dag.
Idag har jag varit ledig men vart ändå en tidig morgon. Tog bussen in mot uppsala kvart över 7 för att möta mathilda på gymmet klockan 8. Vi körde löpning i en timme och sen klockan 10 hade jag klipptid. Blev helt klart en förändring! klippte av en bit och sen slingade jag håret. Blev ganska mycket ljusare än vad först trott men men :)
nu ska jag bara ta det lugnr och sen tillbaka in till uppsala och köra ett spänst pass.
ska försöka lägga in en före och efter bild!
ciao

middag 😋

blev två inköp i väntan på att bussen skulle gå 👍

fick även hem mitt protein pulver igår! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0