torsdag-söndag

var några dagar sen jag skrev nu såg jag. Jaa vad har jag gjort dem här dagarna då? i torsdags så tränade jag på förmiddagen och på kvällen hade bells och jag myskväll. I fredags så var det dags för bröllop. Johanna i litt lags storsyster gifta sig så jag och några till var dör och jobbade. Älskar ju verkligen bröllop så det var superkul. Nu vill jag gå på ett bröllop som gäst också, men känner tyvärr ingen som är på väg att gifta sig :(
Men det var iaf superkul!
sen igår så jobbade jag från 8-16 och den mötte jag upp familjen i öregrund och ått lite middag. Supermysigt var det, det blir verkligen så sällan man äter ute hela familjen nu mera. Kvällen spenderade jag i uppsala med ett bra gäng. Vi satt på ute edenbergs och tog några drinkar och sen gick vi till salu aom tyvärr sög så sjukt mycket! Riktigt tråkigt då resten av kvällen hade varit så bra. Men jag är nöjd ändå :D nu vet vi iaf vart vi inte ska gå i fortsättningen haha..
Idag ska jag bara ta det lugnt och sen ska vi nog ut och äta ikväll och fira att linnea kommit heeem 😄💖💖👍
Bara en vecka kvar till summerburst nu såå taggad!! håller verkligen tummar och tår för att vädret ska bli bra!



johanna var så fiin 😊



jätte dåliga bilder på bruden och brudgummen men vi fick knäppa kort genom ett fönster haha...






mumsig frukost imorse asså 👌




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0