May. 29, 2014

min lilla skrutt har kommit heeem ! :D långledigt nu så då passade hon på att komma hem.
Igår hade vi möte med tobbe herrarnas fys tränare och gick igenom försäsongschemat vi har fått. Ett riktigt bra program är det men kommer bli ett jäkla jobb att få ihop allting. Vi ska träna 2 pass om dagen måndag-fredag och sedan är vi lediga från träningen på helgen. Kommer bli svårt att få ihop allting med jobb och så men det ska nog gå! kommer vara helt slut de första veckorna. Men vad gör man inte för hockeyn.
Påtal om hockey så ska jag faktiskt sitta uppe ända till klockan 2 inatt för att se new york rangers spöa montreal i 6 matchen! Vilket innebär att dem går till Stanley cup final!!! de får jag ju inte missa :D
vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken då jag är ap trött men börjar inte förens 12 imorgon så.
ciao


detta 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0