May. 30, 2014

sååå trött jag blir på mig själv! skullenju kolla matchen igår och hålla mig vaken fram till 2. för tänkte att om jag somnar innan och vaknar till 2 så kommer jag ändå vara alldeles för "borta" och slumra till var 4e minut under matchen. Så hade bestämt mig för att vara vaken. Men vad gör jag då?! jo jag somnar på soffan och vaknar klockan 12 och är som en jävla zoombie. Så går marsch upp i säng och däckar direkt. oorkar inte med mig själv! ville verkligen se matchen.
Men dem gick iaf till finaaal :D Så nu har jag lite fler matcher på mig att orka hålla mig vaken :D
Idag har jag iaf jobbat och sen inte gjort så mycket mer. Är verkligen helt död om kvällarna när jag kommer hem. det är så sjukt mycket folk hela dagarna så man får knappt någon vila alls. Men hellre det än att stå och dega en hel dag!
Det ör ttp allt bussåkande som tar död på mig.. 1 timme dit och 1 timme hem, sjukt segt asså. Vore nice med en sommarstuga i öregrund shiit va bra det hade varit.
Men nu blir det till att pendla istället.
Nej nu är det sovdags.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0