skiva

fy vad jag är trött, känns som att huvudet ska sprängas. Blir verkligen helt slut av min förkylning den vill aldrig släppa.
Men iaf igår jobbade jag till klockan 5 och då var det bara att skynda sig till bussen och åka hem. Var hemma vid halv 7 och fick stressa på mig lite kläder, fixa mig och sedan ta 20 över 7 bussen till stan med beccis och linn. Inne i stan mötte vi upp bella och gick och satte oss vid ån för att dricka lite vin. Var dock tokkallt och blåste storm typ så vi gick till plock istället. Supermysigt ställe, blev lite drinkar och lite gott att äta. Assså fy faan drack den äckligaste drinken eveer. Har aldrig druckit något så äckligt i mitt liv fyy faaan säger jag bara haha...
Men vid 11 tiden drog vi till flustret där jensen hade skiva! Hade en super rolig kväll som tyvärr slutade alldeles för tidigt på grund av bussarna. Men eftersom jag skulle jobba även idag så var det nog ganska bra att komma hem i hyffsad tid.
Så som sagt idag har jag jobbat hela dagen fram till 5 så var hemma igen vid halv 7. Sen dess har jag inte gjort något alls.. Imorgon är jag ledig och sen blir det jobb torsdag-söndag, så 6 av 7 jobbdagar denna vecka! 👍
ciao







den absolut äckligaste drinken jag någonsin smakat!!!!

lilla isbiten i också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0